שאלות ותשובות
1. מה זה ynet+?
ynet+ הוא שירות בתשלום הכולל גישה מלאה לתכנים הזמינים למנויים בלבד.
2. מה ההבדל בין התכנים של ynet לבין ynet+?
התכנים הייחודיים לצפייה על ידי מנויי ynet+ הם מגוונים, והם המושקעים והמעניינים ביותר משלל התכנים המופקים על ידי צוות הכותבים של ynet וקבוצת "ידיעות אחרונות".

יתכן שכמות הכתבות ותדירות פרסומן תשתנה מעת לעת.
3. מדוע אתם גובים תשלום על ynet+?
בהפקת התכנים ובייחוד הפרויקטים המיוחדים שלנו מושקעת עבודה ומשאבים רבים. דמי המנוי שנגבים עבור ynet+ מאפשרים לנו להשקיע אף יותר בהפקת תוכן איכותי, מעניין ובעל ערך עבור הקוראים שלנו.
4. מה מקבלים המנויים לשירות ynet+?
כל מנוי מקבל גישה בלתי מוגבלת לכל תכני הפרימיום תחת ynet+, אליהן ניתן לגשת מהמחשב או מהטלפון הנייד.
5. כמה עולה שירות ynet+?
פירוט החבילות המוצעות נמצא בקישור הזה. התשלום הינו חודשי (לאחר תקופת ניסיון), בעסקה מתמשכת עד למועד כניסתו לתוקף של ביטול המנוי, הכל כמפורט מטה ובתנאי השימוש.
6. באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם עבור ynet+?
לנרשמים דרך האפליקציה ניתן לשלם באמצעות חנויות האפליקציות Google Play ו-Apple App Store.

לנרשמים דרך המחשב הביתי או האתר המותאם בטלפון הנייד ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, והחיוב בגינו יהיה חודשי ובהתאם למסלול הנבחר. סליקת האשראי תבוצע בתקן מאובטח PCI.
7. כיצד נרשמים לשירות ynet+?
מהמחשב הביתי / אתר מותאם לטלפון-הנייד: ניתן להיכנס לעמוד ההרשמה מעמוד הבית של ynet (כפתור "התחברות ynet+") או דרך הקישור באחת הכתבות של ynet+ המזוהה על ידי לוגו מיוחד.

דרך האפליקציה של ynet: בתפריט הצד יש להיכנס ללינק "שדרוג לחשבון ynet+" או דרך אחת הכתבות של ynet+ המזוהה על ידי לוגו מיוחד.

במסגרת ההרשמה נדרש למלא פרטים שונים, כגון פרטי התקשרות ואמצעי תשלום. פרטים אלה חיוניים לצורך הקמת המנוי ותפעולו התקין. כל שימוש נוסף בפרטים שימסרו במסגרת הרשמה על ידי מנוי, יעשה לפי האמור במדיניות הפרטיות של השירות/אתר YNET.

הצטרפות כמנוי פעיל תתאפשר עד שלושה ימים ממועד סיום ההרשמה במלואה.
8. האם ניתן להירשם לשירות ynet+ לתקופת ניסיון?
ynet+ מציעים לנרשמים עד להודעה חדשה, חודש ראשון במתנה. ניתן לבטל את המנוי ללא התחייבות וללא עלות במהלך חודש הניסיון. בסיומו של החודש, יוארך המנוי באופן אוטומטי ("עסקה מתמשכת") והחל מהחודש השני ישולמו דמי מנוי בהתאם למסלול שנבחר.
9. מה אם שכחתי את הסיסמה?
לאיפוס סיסמה יש להיכנס לקישור הזה ולבחור "שכחת סיסמה?"
10. האם ניתן לערוך את הפרטים האישיים שלי?
בהחלט. בתפריט העליון יש ללחוץ על "ניהול חשבון" ולבחור בפרטים אישיים. באזור זה ניתן לערוך את שם המשתמש ופרטי ההתקשרות.
11. האם ניתן להחליף אמצעי תשלום?
בהחלט. על מנת להחליף אמצעי תשלום יש ללחוץ על "ניהול חשבון" ולבחור פרטי תשלום, ואז ללחוץ על "עדכון אמצעי תשלום".
12. האם ניתן לשנות את המסלול שבחרתי?
כן, בכל שלב ניתן להחליף בין המסלולים. החיוב ייעשה אך ורק עבור הימים שבהם היית רשום לכל מסלול. אם לדוגמא אחרי שבועיים בחרת להחליף ממסלול א' למסלול ב', החיוב בסוף החודש יהיה עבור מחצית החודש במחיר א' ומחצית במחיר ב'.

כדי להחליף מסלול יש ללחוץ על "ניהול חשבון" ולבחור ניהול מסלול.
13. כיצד מבטלים את המנוי?
בכל עת ניתן לבטל את המנוי.

או ישירות בחנות האפליקציות הרלוונטיות שבמסגרתה נרכשה חבילת המנוי (GOOGLE PLAY או APPSTORE); או במידה והרכישה נעשתה מחוץ לחנויות האפליקציות באחד האופנים הבאים: מילוי הטופס או בדוא"ל support.plus@ynet.co.il או בת.ד. 438 ראשון לציון או בטל': 3773*/03-6933933 או בפקס: 03-6933999.

בהודעת ביטול לידיעות, יש לפרט את שמו המלא ומספר תעודת הזהות של בעל המנוי.

ביטול המנוי יכנס לתוקף בתוך שלושה ימי עסקים מהמיום בו התקבלה הודעת הביטול אצל ידיעות; ואולם ידוע ללקוח כי ככל והבקשה לביטול מנוי נשלחה בדואר רשום, מועד סיום המנוי יהיה 6 ימי עסקים לאחר מסירת הבקשה לביטול לדואר; ומועד עדכון הביטול בפועל יהיה בתוך 3 ימי עסקים מעת קבלת הודעת הביטול במשרדי ידיעות בפועל.

לכל בעיה או שאלה נוספת ניתן לפנות לשירות לקוחות.

ככל ושולמו דמי מנוי ביחס לחודש בו מבוקש הביטול, יהיה המנוי זכאי להחזר יחסי של דמי המנוי ששולמו ביחס לאותו חודש, בהתחשב בכניסתה לתוקף של הודעת הביטול.

לביטול מנוי שנרכש דרך אפליקציה ראה סעיף הבא.
14. כיצד מבטלים מנוי שנרכש דרך האפליקציה?
מי שנרשם דרך אפליקציה למעשה רכש את המנוי דרך חנות האפליקציות שלו, ולכן הביטול יכול להיעשות מול חנות האפליקציות באופן ישיר בלבד.

על מנת לבטל מנוי שנרכש דרך חנות Google Play (מערכת ההפעלה אנדרואיד) יש לגשת לתפריט הצד באפליקציה ולעבור אל "ניהול חשבון Google Play".

על מנת לבטל מנוי שנרכש דרך חנותApple (מערכת ההפעלה iOS) יש לגשת לתפריט הצד באפליקציה ולעבור אל "ניהול חשבון iTunes".

לכל בעיה או שאלה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו.
15. מתי הביטול נכנס לתוקפו?
ביטול המנוי ייכנס לתוקפו לכל המאוחר עד שלושה ימי עסקים לאחר שליחת בקשת הביטול, אם כי לרוב יושלם עוד קודם לכן.
16. האם יש מגבלה לתכנים שאפשר לצפות בהם באזור ynet+?
לא, אין מגבלה. רכישת מינוי ynet+ מקנה גישה חופשית ובלתי מוגבלת לשפע התכנים המיוחדים שלנו.
17. תוך כמה זמן מרגע הרכישה תהיה לי גישה מלאה לשירות ynet+?
עקרונית מרגע השלמת ההרשמה והרכישה בהצלחה ניתן לגלוש ולקרוא את התכנים במלואם. מסיבות חריגות יתכנו עיכובים של עד שלושה ימי עסקים.
18. נכנסתי לאזור האישי וראיתי הודעה כי "המינוי בהקמה". מה זה אומר?
אין מה לדאוג, זה שגרתי. כדי שמנוי חדש יהנה משלל היכולות והתכנים המוצעים במסגרת ynet+ נדרשים מספר תהליכים טכניים שנמשכים בין דקות ספורות ועד לשלושה ימים. יש לנסות ולרענן את העמוד בשנית מאוחר יותר. בפועל, אם עברו למעלה משלוש שעות וההודעה עדיין קיימת, ניתן לפנות לשירות לקוחות.
19. רכשתי מינוי דרך אפליקציה בטלפון, האם השירות יהיה נגיש עבורי גם ממכשירים נוספים?
כן, בכפוף למגבלת כמות מכשירים כמפורט בתשובה הבאה. שירות ynet+ נגיש מכל המכשירים – אפליקציות בטלפון, אתר מותאם לנייד, מחשב ביתי וטאבלט, התומכים בגרסה מעודכנת של מערכות ההפעלה Windows, iOS ו-Android.
20. האם יש מגבלה לכמות המכשירים מהם אפשר להתחבר לשירות בו-זמנית?
כן, ניתן להתחבר בו-זמנית משלושה מכשירים לכל היותר. חיבור ממכשיר רביעי מנתק את המכשירים האחרים (במקרה כזה תינתן לך התראה לפני הפעולה).
21. האם ניתן לשתף כתבות מתוך ynet+?
כן. בראש כל כתבה נמצאים כפתורי השיתוף, אולם מי שיקבל את השיתוף ואינו מנוי מחובר, לא יוכל לצפות בתוכן המלא.
22. האם צריך להוריד אפליקציה ייעודית לטלפון כדי להנות משירות ynet+?
לא. הכניסה לשירות ynet+ היא באמצעות אפליקציית ynet הרגילה.
23. מה לעשות אם נתקלתי בבעיה טכנית באתר?
לכל בעיה טכנית ניתן לפנות לשירות לקוחות, או באחד האמצעים הבאים:
טלפון: 03-6933933
דוא"ל: support.plus@ynet.co.il
כתובת למשלח מכתבים: רח' נח מוזס 1, ת.ד 438 , ראשון לציון , 7510302
24. מה לעשות אם יש לי שאלות בנוגע לחיובים שלי?
לכל שאלה בנושאים כספיים כגון חיובים, אמצעי תשלום וחשבוניות ניתן לפנות לשירות לקוחות.
25. יש לי מנוי לאחד מעיתוני קבוצת "ידיעות אחרונות". האם אני צריך לרכוש מנוי כדי לקבל גישה לשירות ynet+?
כן. תכני ynet+ הם שירות נוסף ונפרד על תכני העיתון, ורוב התכנים ייחודיים לשירות זה. לכן מדובר במנוי נפרד.
26. רכשתי מנוי לאפליקציה של "ידיעות אחרונות". האם אני צריך לרכוש מינוי כדי לקבל גישה לשירות ynet+?
כן. תכני ynet+ הם שירות נוסף ונפרד על תכני האפליקציה של "ידיעות אחרונות". אולם, יש לשים לב שאחת החבילות של ynet+ כוללת גם מינוי לאפליקציה של "ידיעות אחרונות". לשאלות נוספות ניתן לפנות לשירות לקוחות.
27. בזמן ההרשמה, התקבלה הודעה "נרשמת בעבר עם כתובת מייל זו". מה לעשות?
ייתכן שכבר ניסית בעבר להירשם עם כתובת הדואר האלקטרוני הזאת. כדי לנסות להתחבר יש ללחוץ על "התחברות". אם לא זכורה לך הסיסמה, ניתן לבחור בקישור "שכחת סיסמה?", שישלח אליך דוא"ל לאיפוס סיסמה.
לבעיות נוספות הקשורות לחיבור ניתן לפנות תמיד לשירות לקוחות.
28. ניסיתי להיכנס לחשבון שלי אך קיבלתי הודעה שהחשבון חסום. מה לעשות?
יתכן שהחשבון הושעה באופן קבוע או זמנית מסיבות שונות לרבות זיהוי ניסיונות כושלים רבים להתחבר. מומלץ להמתין רבע שעה ולנסות שנית. אם המצב לא משתנה ניתן לפנות לשירות לקוחות.




יתכנו שינויים בשירות, שהודעה עליהם תימסר למנויים מראש ו/או באמצעות עדכון תנאי השימוש לשירות.

מסמך זה נועד להנגיש מידע אודות השירות בצורה נוחה. התייחסויות נוספות לשירות מצויה בתנאי השימוש.

בכל סתירה בין האמור כאן ובתנאי השימוש, יקבע האמור בתנאי השימוש.