שאלות ותשובות

כללי

  • מה זה ynet+?

    ynet+ הוא שירות בתשלום הכולל גישה מלאה לתכנים הזמינים למנויים בלבד.

  • מה ההבדל בין התכנים של ynet לבין ynet+?

    מערכת ynet+ בוחרת בקפידה את הכתבות המעניינות, המיוחדות והמושקעות ביותר כדי שהמנויים שלנו ייהנו מחוויית הקריאה הטובה ביותר. הכתבות של ynet+ הן בשלל נושאים מגוונים, ומופקות על ידי צוות הכותבים של ynet וקבוצת "ידיעות אחרונות".

  • למה אתם גובים תשלום על ynet+?

    בהפקת התכנים ובייחוד בפרויקטים המיוחדים שלנו מושקעת עבודה ומשאבים רבים. דמי המנוי שנגבים עבור ynet+ מאפשרים לנו להשקיע אף יותר בהפקת תוכן איכותי, מעניין ובעל ערך עבור הקוראים שלנו.

  • מה מקבלים המנויים לשירות ynet+?

    כל מנוי מקבל גישה בלתי מוגבלת לכל תכני הפרמיום של ynet+, אליהן ניתן לגשת מהמחשב או מהטלפון הנייד. בנוסף מנויים נחשפים לניוזלטר מיוחד מהמערכת, המלצות תוכן, הרצאות מיוחדות למנויים ועוד הטבות.

רכישה

  • כמה עולה שירות ynet+?

    פירוט החבילות נמצא בקישור הזה, ועשוי להשתנות מעת לעת. יש אפשרות לרכישת מינוי חודשי מתחדש, או שנתי מתחדש, כמפורט מטה ובתנאי השימוש.

  • כיצד רוכשים מינוי ynet+?

    יש להכנס לעמוד הרכישה מהקישורים המזוהים על ידי הלוגו של ynet+ בעמוד הבית, בתפריט הצד או בכתבות ynet+. בעמוד הרכישה יש לבחור את החבילה שמעניינת אותך, להקים משתמש על ידי מילוי פרטים אישיים, לשלם וזה הכל.

  • מה ההבדל בין מי שרוכש באתר באמצעות כרטיס אשראי, לבין מי שרוכש דרך האפליקציה של ynet בחנויות האפליקציות של גוגל או אפל?

    כל המנויים שלנו מקבלים את אותו מוצר באותם מחירים ואת אותן כתבות. אולם מי שרוכש דרך האפליקציה של ynet משלם ישירות לחנות האפליקציות שלו (גוגל או אפל) ולכן מדיניות התשלומים, ניהול רכישות וביטולים כפופה למדיניות אפל וגוגל ואינה בשליטת ynet. עם זאת אל דאגה, נעשה כל מאמץ לעזור לכל מנוי לדעת מה המדיניות שתקפה לגביו וכיצד לבצע פעולות ולפתור בעיות.

  • יש לי כבר מינוי, איך אפשר לדעת אם רכשתי אותו באתר הרכישה או בחנות האפליקציות?

    ישנן מספר דרכים: ניתן להכנס לאזור האישי ולבחור "ניהול חשבון", אם הקישור מפנה לחנות האפליקציות הרכישה התבצעה דרכן. ניתן להכנס לחשבון שלך בחנות האפליקציות ולראות תחת "המנויים שלי" האם מופיע מינוי ynet+. ניתן להסתכל על חיובי האשראי ולראות האם הם יורדים עבור "ידיעות אינטרנט" או עבור אחת החברות גוגל או אפל. ותמיד ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו ולשאול.

  • האם ניתן להירשם לשירות ynet+ לתקופת ניסיון?

    כן! מצטרפים חדשים הרוכשים את אחת החבילות במסלול החודשי המתחדש ייהנו מחודש ראשון במתנה. ניתן לבטל את המינוי ללא התחייבות וללא עלות במהלך חודש הניסיון. בסיומו של החודש, יוארך המנוי באופן אוטומטי ("עסקה מתמשכת") והחל מהחודש השני ישולמו דמי מנוי בהתאם למסלול שנבחר. משתמשים שהיו מנויים בעבר ומחדשים את המינוי לא יהיו זכאים לתקופת הניסיון בשנית.

  • נכנסתי לאזור האישי וראיתי הודעה כי "המינוי בהקמה". מה זה אומר?

    אין מה לדאוג, זה שגרתי. כדי שמנוי חדש ייהנה משלל היכולות והתכנים המוצעים במסגרת ynet+ נדרשים מספר תהליכים טכניים שנמשכים בין דקות ספורות ועד לשלושה ימים. יש לנסות ולרענן את העמוד בשנית מאוחר יותר. בפועל, אם עברו למעלה משלוש שעות וההודעה עדיין מופיעה, ניתן לפנות לשירות לקוחות.

  • יש לי מינוי לאחד מעיתוני קבוצת "ידיעות אחרונות". האם אני צריך/ה לרכוש מינוי ynet+ כדי לקבל גישה לשירות ynet+?

    כן. תכני ynet+ הם שירות נוסף ונפרד על תכני העיתון, לכן מדובר במינוי נפרד.

  • רכשתי מינוי לאפליקציה של "ידיעות אחרונות". האם אני צריך/ה לרכוש מינוי ynet+ כדי לקבל גישה לשירות ynet+?

    כן. תכני ynet+ הם שירות נוסף ונפרד על תכני האפליקציה של "ידיעות אחרונות". אולם, יש לשים לב שחלק מהחבילות של ynet+ כוללת גם גישה לתכני האפליקציה של "ידיעות אחרונות". לשאלות נוספות ניתן לפנות לשירות לקוחות.

  • בזמן ההרשמה, התקבלה הודעה "נרשמת בעבר עם כתובת מייל זו". מה לעשות?

    ייתכן שכבר ניסית בעבר להירשם עם כתובת הדואר האלקטרוני הזאת. כדי לנסות להתחבר יש ללחוץ על "התחברות". אם לא זכורה לך הסיסמה, ניתן לבחור בקישור "שכחת סיסמה?", שישלח אליך דוא"ל לאיפוס סיסמה.

אפשרויות שימוש

  • האם צריך להוריד אפליקציה ייעודית לטלפון כדי ליהנות משירות ynet+?

    אין צורך. הכניסה לשירות ynet+ היא באמצעות אפליקציית ynet הרגילה או מאתר ynet.

  • מה אם שכחתי את הסיסמה?

    לאיפוס סיסמה יש לבחור בהתחברות וללחוץ "שכחת סיסמה?". קישור לאיפוס סיסמה ישלח לכתובת הדוא"ל שלך. במידה והתקבלה הודעה שהדוא"ל אינו קיים יש לבדוק את תקינותו, או לפנות לשירות הלקוחות שלנו.

  • ניסיתי להתחבר לחשבון שלי אך קיבלתי הודעה שהחשבון חסום. מה לעשות?

    יתכן שהחשבון הושעה באופן קבוע או זמני מסיבות שונות, לרבות זיהוי ניסיונות כושלים רבים להתחבר. מומלץ להמתין רבע שעה ולנסות שנית. אם המצב לא משתנה ניתן לפנות לשירות לקוחות.

  • האם יש מגבלה לכמות המכשירים מהם אפשר להתחבר לשירות בו-זמנית?

    כן, כמות המכשירים מהם ניתן להתחבר בו זמנית מוגבלת ותלויה בחבילה אותה בחרת. ניתן לראות את פירוט המכשירים לכל חבילה בעמוד הרכישה או בעמוד ניהול מסלול באזור האישי. התחברות ממכשיר נוסף מעבר למכסה מנתק את המכשירים האחרים (במקרה כזה תינתן לך התראה לפני הפעולה).

  • האם ניתן לערוך את הפרטים האישיים שלי?

    בהחלט. יש להתחבר למינוי, ובתפריט יש לבחור "ניהול חשבון" ולבחור בלשונית פרטים אישיים. באזור זה ניתן לערוך את שם המשתמש ופרטי ההתקשרות.

  • האם ניתן לשתף כתבות מתוך ynet+?

    כן. בראש כל כתבה נמצאים כפתורי השיתוף, אולם מי שיקבל את הקישור ואינו מנוי, לא יוכל לצפות בתוכן המלא.

לרוכשים באתר הרכישה במחשב או באתר המותאם לטלפון הנייד

  • באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם עבור ynet+?

    ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בלבד. סליקת האשראי מבוצעת בתקן מאובטח PCI. לא ניתן לשלם בכרטיס מסוג חיוב מידי (דביט).

  • האם ניתן להחליף אמצעי תשלום?

    כן. יש לבחור בתפריט "ניהול חשבון" ולבחור בלשונית פרטי תשלום, ואז ללחוץ על "עדכון אמצעי תשלום".

  • האם ניתן לשנות את המסלול שבחרתי?

    כן, בכל שלב ניתן לבצע מעבר בין המסלולים. יש לבחור "ניהול חשבון" ולבחור בלשונית ניהול מסלול. מרגע בחירת המסלול החדש ואישור הבחירה, החיוב לכל מסלול ייעשה אך ורק עבור הימים שבהם היית רשום לכל מסלול. אם לדוגמא אחרי שבועיים בחרת להחליף ממסלול חודשי א' למסלול חודשי ב', החיוב בסוף החודש יהיה עבור מחצית החודש במחיר א' ומחצית במחיר ב'.

  • איך מבטלים את המנוי?

    בכל עת ניתן לבטל את המנוי. יש לבחור "ניהול חשבון" ולבחור בלשונית ניהול מסלול, ואז ללחוץ על "ביטול מינוי". לחלופין ניתן לשלוח בקשה לביטול המינוי באחד האופנים הבאים: מילוי הטופס או בדוא"ל support.plus@ynet.co.il או בת.ד. 438 ראשון לציון או בטל': 03-6933933 /*3773 או בפקס: 03-6933999. בהודעת ביטול לידיעות, יש לפרט את שמו המלא ומספר תעודת הזהות של בעל המינוי.

  • מתי הביטול נכנס לתוקפו?

    ביטול המנוי ייכנס לתוקפו לכל המאוחר עד שלושה ימי עסקים לאחר שליחת בקשת הביטול, אם כי לרוב יושלם עוד קודם לכן.

לרוכשים דרך האפליקציה של ynet בחנות האפליקציות Google Play או Apple App Store

  • באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם עבור ynet+?

    במידה ויש אמצעי תשלום מאושר בחשבון גוגל או אפל, החיוב ייעשה ממנו. במידה ואין אמצעי תשלום מאושר, חנות האפליקציות תבקש ממך להכניס אמצעי תשלום.

  • האם ניתן להחליף אמצעי תשלום?

    כן, החלפת אמצעי התשלום תיעשה בהגדרות חנות האפליקציה שלך ולא בתוך האפליקציה של ynet.

  • האם ניתן לשנות את המסלול שבחרתי?

    כן, לצורך כך ניתן להתחבר למינוי, לבחור "ניהול חשבון", ולבחור את החבילה הרצויה בממשק חנות האפליקציות. מדיניות חנויות האפליקציות במעבר בין מסלולים משתנה ותלויה בגורמים רבים, ניתן למצוא פירוט רב בתנאי השימוש שלנו, או בעמודי המידע בחנויות האפליקציה עצמן. מבולבלים? תמיד אפשר לפנות לשירות הלקוחות שלנו.

  • איך מבטלים את המנוי?

    ביטול בחנות האפליקציות נעשה בחשבון גוגל או אפל של המינוי, ואינו בשליטת ynet. לצורך כך יש להכנס לחשבון חנות האפליקציה, לבחור "מינויים", לבחור את המינוי הפעיל וללחוץ על ביטול.

  • מתי הביטול נכנס לתוקפו?

    מדיניות הביטולים של גוגל ואפל עלולה להשתנות ממקרה למקרה ואינה בשליטת ynet. יש לוודא אותה בתנאי השימוש בחנויות גוגל או אפל עצמן, אך לרוב ביטול מתבצע כך שהמינוי לא יחודש לתקופה עתידית, בעוד שאין החזר עבור תקופת המינוי הנוכחית שכבר שולמה. כך לדוגמה, אם שילמתי על מינוי חודשי מתחדש ובחרתי לבטל אותו באמצע החודש, המינוי שלי לא יחודש עוד אוטומטית בחודש הבא, אבל לא אקבל החזר עבור מחצית החודש שנותרה לי עד תאריך הביטול בפועל.

לכל שאלה נוספת, בעיה טכנית, בקשה או בירור ניתן לפנות:

לשירות לקוחות בטופס צור קשר, בדוא"ל support.plus@ynet.co.il או למוקד השירות שלנו בהודעת טקסט למספר: 052-9995005 | בימים א-ה | בין השעות 07:00 – 15:00

יתכנו שינויים בשירות, שהודעה עליהם תימסר למנויים מראש ו/או באמצעות עדכון תנאי השימוש לשירות. | מסמך זה נועד להנגיש מידע אודות השירות בצורה נוחה. התייחסויות נוספות לשירות מצויה בתנאי השימוש. | בכל סתירה בין האמור כאן ובתנאי השימוש, יקבע האמור בתנאי השימוש.